Często zadawane pytania
Tak, wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, nierozpakowane i posiadają oryginalne opakowania.
Faktura VAT (dla osób fizycznych – imienna lub na firmę) wysyłana jest mailowo po zrealizowanym zamówieniu.
Towar wysyłany jest z jednego z naszych magazynów. Znajdują się one pod Poznaniem (Swarzędz) oraz w Łodzi.
Do zamówień do 199zł obowiązuje cena: 12.99zł za przesyłkę do paczkomatu InPost.
Powyżej 199zł wartości zamówienia oferujemy darmową dostawę.
Po wysłaniu zamówienia, przesyłamy w wiadomości email kod do śledzenia zamówienia dla danego zakupu.
Realizujemy wysyłkę takimi kurierami i przewoźnikami jak:
- InPost paczkomaty
- InPost kurier
- DPD
- GLS
- Poczta Polska
Umożliwiamy zwroty zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm.
Masz 20 dni na zwrot produktu. Aby dokonać zwrotu skorzystaj z tej strony.
Tak! W sprawie kosztów oraz takiego zamówienia skontktuj się z nami mailowo: biuro@smartpupil.pl
Czas dostawy jest pokazany dla każdego produktu na stronie produktu, a także w Koszyku oraz na stronie Kasy.
Nasze dane kontaktowe
Godziny pracy
Poniedziałek – Piątek: 8.00 – 16.00
Biuro obsługi
Adres email do kontaktu: biuro@homekitowiec.pl
Numer do kontaktu: 602 307 780
Chat online
Poniedziałek – Piątek: 8.00 – 16.00
HomeKitowiec.pl od Inteligentnydom.co
NIP: 7773356688
REGON: 385083789
KRS: 0000819491
Numer rachunku bankowego (mBank):
32 1140 2004 0000 3402 7954 0593